چند رسانه

تست ایمنی پایه قفل موتور

یکی از سؤال‌های پر تکرار مخاطبین در ارتباط با پایه قفل موتور و دوچرخه، امنیت این وسیله می‌باشد. این سؤال‌ها به دلیل عدم آشنایی با ساختار این وسیله می‌باشد، در حالیکه پایه قفل موتور سیکلت و دوچرخه سال‌های زیادی در خارج از ایران تولید و استفاده شده است و جواب خود را بابت ارتقاء امنیت وسایل نقلیه موتوری پس داده است.

پایه موتور و دوچرخه Pgf نیز با بالاترین کیفیت و با قیمت اقتصادی در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفته است تا با ارتقاء امنیت موتور و دوچرخه بتوانند از سرمایه‌های خود محافظت کنند.

در این ویدئو شما شاهد انجام انواع تست‌ها با ابزار مختلف هستید. تست‌هایی که به صورت رئال گرفته شده‌اند. تست برش با اره آهن بر، تلاش برای جداسازی با دیلم، تست مقاومت صفحه رویی و تست مقاومت قطعه U شکل را مشاهده می‌کنید.

پایه قفل موتور و دوچرخه با استحکام بالا و تولید شده از فلز سختکاری شده، با اتصال به زمین، دیوار، ستون و … امنیت بالایی را برای اتصال وسیله نقلیه مانند موتور و دوچرخه و هر وسیله‌ای که برای حفاظت از آن نیاز به بسته شدن است،  مانند حیوانات اهلی و خانگی، دارد.

پایه قفل موتور سیکلت و دوچرخه وسیله‌ایست که شما می‌توانید با اتصال انواع قفل و زنجیر خود به آن امنیت وسیله نقلیه خود را افزایش دهید. با خرید و استفاده از پایه قفل، شما از اتصال وسیله نقلیه خود به انواع موانع مانند درخت، ستون و یا وسایل مشابه بی نیاز خواهید شد و به راحتی می‌توانید نسبت به این بستن وسیله نقلیه خود اقدام نمایید.

از ویژگی‌های این وسیله، راحتی نصب، چند کاربره بودن، قابلیت اتصال به زمین، دیوار، ستون و مقاومت بالای این وسیله را نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *